جمعی از اعضای هیات مدیره انجمن و مدیران مراکز مشاوره کارآفرینی استان تهران با دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی دیدار و تبادل نظر کردند. در این دیدار خانم امام دادی دبیر ستاد ساماندهی مشاغل خانگی، آقای اصفهانی نماینده اداره کل توسعه کارآفرینی و جمعی از کارشناسان وزارت کار به همراه دکتر غلامرضا حبیبی رویس انجمن مراکز مشاوره کارآفرینی استان تهران، مهندس منصوری دبیر انجمن و جمعی از مدیران مراکز حضور داشتند.
در این جلسه دکتر غلامرضا حبیبی رئیس انجمن، گزارشی از عملکرد کانون سراسری و انجمن مراکز مشاوره کارآفرینی استان تهران ارائه کرد. وی ضمن تاکید بر ظرفیت بزرگ بیش از 300 مرکز مشاوره در 31 استان کشور و 26 مرکز در استان تهران و تجربیات این مراکز در زمینه مشاغل خانگی، آنرا سرمایه ای ارزشمند برای جامعه کارآفرینی کشور و مولفه ای مهم در راستای تحقق اهداف وزارت کار خصوصا ستاد ساماندهی مشاغل خانگی دانست.
خانم امدادی نیز گزارشی از وضعیت مشاغل خانگی در کشور ارائه کرد و به دستاوردهای همایش اخیر در تایلند اشاره نمود. وی همچنین از همکاری با مراکز مشاوره کارآفرینی در زمینه مشاغل خانگی استقبال کرد.
در این جلسه بنا شد کانون سراسری و انجمن استان تهران، پیشنهادهای خود را برای همکاری به ستاد مشاغل خانگی ارسال نمایند تا پس از بررسی های کارشناسی کارگروه مشترکی بین دو طرف برای پیگیری برنامه ها و اهداف مورد توافق، تشکیل گردد.