همزمان با برگزاری مجمع عمومی سالانه و انتخابات هیات مدیره انجمن صنفی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان تهران، گزارش عملکرد انجمن، منتشر شد. با برگزاری مجمع عمومی انجمن و انتخابات هیات مدیره در تاریخ 9 شهریور ماه، دومین دوره هیات مدیره انجمن به پایان می رسد. دوره های فعالیت هیات مدیره انجمن، 3 ساله هستند.
هیات مدیره انجمن، در این گزارش 40 صفحه ای (که به همراه پیوست های آن بیش از 200 صفحه است)، دستاوردهای انجمن را در دوره 3 ساله گذشته تشریح کرده است.
مهمترین سرفصل های این گزارش در 3 محور امور زیرساختی و اداری، تثبیت جایگاه مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در زیست بوم کسب و کار و کارآفرینی و اقدامات انجام شده در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ارائه شده است.
تفاهم نامه ها و قراردادهای منعقد شده، جلسات برگزار شده با سازمان ها و دستگاه های مختلف، همایش های عمومی و گزارش مالی انجمن، در زمره دیگر مطالب این گزارش می باشد.
در این گزارش، همچنین با تحلیل وضعیت مراکز، چالش ها و تهدیدهای فراروی مراکز، فرصت های موجود و توصیه ها و برنامه های پیشنهادی برای هیات مدیره آتی انجمن تشریح گشته است.
این گزارش بیانگر بهبود چشمگیر جایگاه مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی طی 3 سال گذشته و توسعه کمی و کیفی آنها علیرغم بحران هایی همچون تحریم ها و فشار حداکثری بر کشور، رکود در فضای کسب و کار، محدودیت منابع دولتی و خصوصی و پاندمی کوید 19 است.
در این گزارش، اشاره شده است با وجود تلاش پیگیر هیات مدیره و اهتمام مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در استان تهران و سایر استان ها، همچنان راهی طولانی تا نیل به اهداف عالی انجمن و اعتلای مراکز به جایگاهی شایسته، پیش رو می باشد.
این گزارش به اهتمام ویژه دکتر غلامرضا حبیبی رئیس انجمن و با همکاری دبیر انجمن مهندس امیر منصوری و اعضای هیات مدیره و همکاران دبیرخانه انجمن تهیه شده است.
برای مطالعه گزارش می توانید روی لینک زیر کلیک بفرمایید:

 

گزارش هیات مدیره به مجمع عمومی – شهریور 1401