جلسه‌ای با حضور دکتر طهمورث لاهوتی، معاون صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، و دکتر غلامرضا حبیبی، رئیس انجمن مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان تهران، برگزار شد. این نشست که در روز یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳ برگزار گردید، با حضور مهندس محمد گلستانی، مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، همراه بود.

در این جلسه، طرفین به بررسی و تبادل نظر پیرامون اقدامات انجمن مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان تهران و همچنین برنامه‌ها و خدمات سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران پرداختند. ابتدا، دکتر حبیبی به معرفی زمینه‌های فعالیت انجمن پرداخت.

دکتر لاهوتی نیز در این نشست به معرفی خدمات سازمان و معاونت صنایع کوچک پرداخت و برنامه‌های آینده سازمان را تشریح کرد. وی بر اهمیت نقش این سازمان در حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و توسعه شهرک‌های صنعتی تأکید کرد و اشاره نمود که همکاری با انجمن می‌تواند به بهبود فضای کسب‌وکار و رشد اقتصادی کمک شایانی کند.

مهندس گلستانی، مدیر توسعه صنعتی و فناوری سازمان، نیز به معرفی طرح‌های آتی سازمان و برنامه‌های توسعه صنعتی پرداخت و از همکاری‌های مشترک در جهت ارتقای فناوری و نوآوری در صنایع کوچک استقبال کرد.

این جلسه با تأکید بر تقویت همکاری‌های مشترک، برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌های جدید و امید به تحقق اهداف مشترک دو مجموعه در راستای توسعه و بهبود شرایط کسب‌وکار به پایان رسید.