با همت انجمن مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان تهران و مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی فرزان، نخستین شماره خبرنامه الکترونیک کسب و کار و کارآفرینی ایران منتشر شد.

خبرنامه الکترونیک کارآفر، در برگیرنده اخبار و مطالب کاربردی، در زمینه های کسب و کار و کارآفرینی است. این خبرنامه الکترونیک با شمارگان 40.000 نسخه، توسط انجمن مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان تهران و مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی فرزان، منتشر می شود.

هدف از انتشار این خبرنامه، انعکاس اخبار انجمن و مراکز تحت پوشش، در کنار اخبار زیست بوم کسب و کار و کارآفرینی کشور می باشد. همچنین مقالات تحلیلی و آموزشی و اخبار مهم بین المللی نیز در آن، منتشر خواهد شد. در این خبرنامه، مصاحبه هایی نیز با مدیران و صاحبنظران حوزه کسب و کار و کارآفرینی خواهیم داشت.

گروه هدف این خبرنامه، مدیران و کارشناسان دولتی در حوزه اقتصاد خرد و کلان، کارآفرینان و مدیران شرکت ها، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و دانش آموختگان کارآفرینی و کسب و کار و نهایتا کلیه فعالان اقتصادی و علاقمندان به اخبار حوزه کسب و کار و کارآفرینی هستند.

انجمن صنفی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان تهران، تشكل غير دولتي، غير انتفاعي و غير سياسي است  که در سال 1395 تاسیس گشته است. این انجمن، نهاد صنفی متشکل از مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، شتابدهنده ها، کافه های کارآفرینی و فضاهای کاری مشترک در استان تهران می باشد.

هم اکنون بیش از 100 مرکز در استان تهران مشغول فعالیت هستند. این مراکز، مجموعا صدها هیات علمی و کارشناس و نیروی پشتیبان دارند که ماموریت آنها ارائه مشاوره و پشتیبانی از کارآفرینان در سطح استان تهران است و هر ساله هزاران مشاوره و خدمات متنوع به بنگاه های اقتصادی و فعالان کسب و کار، ارائه می کنند. کلیه مراکز، دارای مجوز از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت انجمن به آدرس www.tpace.ir مراجعه فرمایید.

از کلیه علاقمندان بخصوص مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی که تمایل به همکاری در انتشار این نشریه دارند دعوت می گردد که با ما تماس حاصل فرمایند.

فرصت را مغتنم دانسته از همگی مراکز و همکارانی که برای انتشار خبرنامه، همکاری داشتند قدردانی می شود.

 

اطلاعات تماس:

 

 

  • واتساپ: 0939500 4587

 

  • تلفن: 66423101، 66919206، 66563174

 

  • دورنگار: 66423304