دوره جدید ثبت اطلاعات مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان تهران (شامل مراکز مشاوره، شتابدهنده ها، فضاهای کاری مشترک و کافه های کارآفرینی) آغاز شد.

سامانه ثبت اطلاعات مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، به همت انجمن مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی استان تهران و مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی فرزان، ایجاد شده است.

هدف از این سامانه، شناسایی ظرفیت های مراکز جهت هم افزایی میان آنها و اجرای برنامه توسعه بازار مراکز می باشد. بناست پس از گردآوری داده های لازم، نسبت به درج آنها در وب سایت انجمن و کتابچه معرفی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی درج شود و همچنین در تولید برنامه چندرسانه ای معرفی انجمن و مراکز تحت پوشش، از آنها استفاده شود.

در ضمن، با توجه به اجرای برنامه توسعه بازار مراکز توسط انجمن، ارجاع پروژه ها تنها به مراکزی که داده های خود را در سامانه وارد و برای همکاری اعلام آمادگی نموده اند صورت خواهد گرفت.

مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی می توانند جهت تکمیل فرم، به سایت انجمن به آدرس www.tpace.ir مراجعه فرمایند  و روی دکمه چشمک زن با عنوان “ورود به سامانه ثبت اطلاعات مراکز” در اسلایدر بالای صفحه، کلیک کرده و وارد سامانه شوند.

ثبت نام مراکز، قبلا انجام شده است و نام کاربری و کلمه عبور هر مرکز برای ورود به سامانه، در نامه های مجزایی برای هر مرکز ارسال می شود. پس از ورود به سامانه، هر مرکز، اطلاعات خود را شامل ویژگی های ساختاری و عملکردی، در سامانه، ثبت می کند.