هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن در دوره جدید برگزار شد. این جلسه در تاریخ شنبه 21 دی ماه 98 با حضور کلیه اعضای هیات مدیره برگزار شد.
در ابتدای جلسه، دکتر حبیبی رئیس انجمن، توضیحاتی را در خصوص کم و کیف فعالیت‌های صورت گرفته در هفته‌های گذشته ارائه نمود. وی مشارکت همه اعضا، علی‌الخصوص اعضای هیأت مدیره را در پیشبرد اهداف و برنامه‌های انجمن ضامن موفقیت در دستیابی به اهداف ذکر کرد.
در ادامه این جلسه، در خصوص پیگیری و ارائه طرح‌های ارسال شده برخی از مراکز جهت مشارکت در برنامه مشاغل خانگی، اخذ امتیاز برگزاری نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب و کار، برگزاری جشنواره ایده های استارت آپ روستایی، برنامه های کمیته آموزش، نشست با انجمن های بخش خصوصی و نحوه پیگیری مصوبات جلسات گذشته هیات مدیره گفتگو شد.
در ارتباط با روند فعال‌سازی حساب بانکی انجمن، و متعاقب آن، امکان پیگیری اخذ کد/کارت اقتصادی و دفاتر قانونی انجمن گزارشی ارائه شد. دکتر افشاری خزانه دار انجمن، پیگیری های لازم را در این ارتباط انجام داده و دفاتر قانونی در شرف تحویل است.
دکتر داوود فدایی نایب رئیس انجمن، پیشنهاد کرد که با انجمن‌ها و تشکل‌های خصوصی هم در کنار دستگاه‌های دولتی نشست‌هایی تنظیم شود و برای شروع، مقرر گردید ایشان هماهنگی جلسه هیأت مدیره با انجمن لوازم خانگی را تقبل نماید.
در ادامه، پیگیری موارد مطروحه در جلسه شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران (شامل طرح‌های مطالعاتی صادراتی و برنامه آموزشی)، در دستور کار قرار داشت و در خصوص پیشنهاد و تدوین طرح‌های مطالعاتی صادراتی، دکتر افشاری ضمن اشاره به ظرفیت شعب (سوریه، هند، پاکستان، مالزی، چین، …) مرکز خدمات فناوری تا بازار ایرانیان، نسبت به ارائه پیشنهادیه و بررسی شرایط جهت سایر مراکز، جهت ارزیابی عملیاتی بودن این همکاری اعلام آمادگی نمودند. همچنین دوره‌ آموزشی با موضوع نوآوری در صنایع کوچک و متوسط به مدت ۳ ساعت با هزینه تقریبی ۲۰۰،۰۰۰ تومان برای هر نفر جهت پیشنهاد، مورد توافق اعضاء قرار گرفت.
پیگیری مجوز سازمان فنی و حرفه‌ای با/بدون همکاری موسسه کار و تأمین اجتماعی جهت تدوین ۱۰ سرفصل (دوره) آموزشی/توانمندسازی توسط دکتر محمدزاده، مدیر کمیته آموزشی انجمن توسط تمامی اعضا مورد تأکید مجدد قرار گرفت و مقرر شد که از ایشان در جلسه آتی هیأت مدیره به منظور بررسی پیشرفت کار توسط دبیرخانه دعوت به عمل آید. همچنین طراحی یک بسته کامل آموزشی نیز با هماهنگی ایشان و با استفاده از ظرفیت همه مراکز علاقمند در دستور کار قرار گرفت که آقای اوجانی به نمایندگی از خانم دکتر فرنودی مسوولیت پیگیری امر را تقبل نمود.
در انتها با توجه به ارجاع موضوعات روابط با انجمن‌های بین‌المللی، پیشنهاد روابط نوین کار و نقش مراکز در قالب عارضه‌یابی صنایع، توسط مهندس شاکرمی معاونت محترم وزارت متبوع به ادارات کل زیرمجموعه، بنا شد دکتر حبیبی پیگیری بیشتر و شرکت در نشستی با مشاور معاونت اقتصادی را پیگیری نماید.
زمان بعدی تشکیل جلسه هیأت مدیره انجمن، ساعت ۱۷ روز شنبه مورخ ۱۲ بهمن ۹۸ مقرر گردید.